วันพฤหัสบดีที่ 20 มิถุนายน พ.ศ. 2556

แหล่งเรียนรู้-ศึกษาและร่วมแบ่งปันข่าวสารWaldo Trommler Paints

Waldo Trommler Paints
The brightest brand of paints
Objective In 2011 Reynolds and Reyner finished two huge projects redesigning international brands of paints. After that they were asked to develop a new visual identity for a small Finnish company which was planning to enter the U.S. market. Without the past, unlike the majority of existing brands in the segment, but believing in the future, the key to access the market was a package design. "We don't just need - we must! stand out" - this phrase has become the basis at work on a new brand identity.
Process How to create a brand that stands out? We need to find the design solution that hasn't been used by any of the competitors. At the same time showing the main features of the company - friendliness, quality and innovation. WTP is not just a manufacturer of paints - it's an assistant, always ready to help, suggest and defend from the hassles and problems. Repairs with WTP is simple, convenient and fast and this is what in it's simple design.Results No doubt, WTP is the most friendly and remarkable brand of paints on the shelf now. WTP has no corporate colors - it have the corporate identity, common for each design element - from business cards to packaging. Every item is bright and memorable combination of colors and objects that all together form whole the entire brand. The next step is to prove that the product is as high quality as its outer shell. But this is another story.


สี Trommler วัลโด แบรนด์ที่มีความสว่างของสี
วัตถุประสงค์ในปี 2011 Reynolds และ Reyner เสร็จสองโครงการขนาดใหญ่ที่ปรับเปลี่ยนการออกแบบแบรนด์ต่างประเทศของสี หลังจากที่พวกเขาถูกถามในการพัฒนาอัตลักษณ์ใหม่สำหรับ บริษัท ฟินแลนด์เล็ก ๆ ที่กำลังวางแผนที่จะเข้าสู่ตลาดสหรัฐอเมริกา โดยไม่ต้องผ่านมาซึ่งแตกต่างจากส่วนใหญ่ของแบรนด์ที่มีอยู่ในส่วน แต่เชื่อว่าในอนาคตที่สำคัญในการเข้าถึงตลาดที่ถูกออกแบบแพคเกจ ได้กลายเป็นพื้นฐานในการทำงานเกี่ยวกับเอกลักษณ์ของแบรนด์ใหม่
กระบวนการวิธีการสร้างแบรนด์ที่ยืนออก? เราต้องการที่จะหาวิธีแก้ปัญหาการออกแบบที่ไม่ได้ถูกนำมาใช้โดยใด ๆ ของคู่แข่ง ในเวลาเดียวกันที่แสดงให้เห็นถึงคุณสมบัติหลักของ บริษัท - เป็นมิตรที่มีคุณภาพและนวัตกรรม WTP ไม่ได้เป็นเพียงผู้ผลิตของสี - มันช่วยเสมอพร้อมที่จะช่วยแนะนำและปกป้องจากความยุ่งยากและปัญหา การซ่อมแซมด้วย WTP คือง่ายสะดวกและรวดเร็วและนี่คือสิ่งที่อยู่ในการออกแบบที่เรียบง่ายของมัน ผลสงสัยไม่เต็มใจที่จะจ่ายเป็นแบรนด์ที่เป็นมิตรที่สุดและโดดเด่นของสีบนหิ้งในขณะนี้ WTP มีสีองค์กรไม่ - มันมีเอกลักษณ์องค์กรร่วมกันสำหรับแต่ละองค์ประกอบของการออกแบบ - จากนามบัตรกับบรรจุภัณฑ์ ทุกรายการเป็นชุดที่สดใสและน่าจดจำของสีและวัตถุที่มีทั้งหมดเข้าด้วยกันในรูปแบบทั้งแบรนด์ทั้งหมดขั้นตอนต่อไปคือการพิสูจน์ให้เห็นว่าผลิตภัณฑ์ที่มีคุณภาพสูงที่สุดเท่าที่เป็นเปลือกนอก
อ้างอิงจาก:http://www.behance.net/gallery/Waldo-Trommler-Paints/4271847


ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น